Este cert faptul că tabletele cu ecrane de mici dimensiuni sunt preferatele consumatorilor, din moment ce statisticile arată că până la 70% din vânzările din acest domeniu sunt trecute în contul tabletelor de 7 inch. În asemenea circumstanțe, producătorii încearcă să evite concurența orientându-se către modele cu ecrane de alte dimensiuni. Astfel, au existat jucători pe această piață care, urmând exemplul dat de Apple, și-au încercat norocul pe segmentul tabletelor de 8 inch. De asemenea, există zvonuri cum că Samsung și Apple pregătesc device-uri cu ecrane cu diagonala de 12 inch.
Bineînțeles că războiul dimensiunilor nu se oprește la numerele menționate. Astfel, o serie de furnizori chinezi au început să ofere tablete cu diagonala ecranului de 6,5 inch și modem 3G încorporat, ceea ce apare ca o încercare neînțeleasă de a concura cu smartphone-urile de mari dimensiuni (phablete). Alți producători, cum ar fi Colorful, au lansat tablete de 13,3 inch la prețuri de aproximativ 240 USD care, chiar dacă nu sunt atât de cerute ca modelele de 7 sau 10 inch, se bucură de vânzări stabile. Există și furnizori care sunt gata să propună tablete cu ecrane de 15,6 inch și chiar de 22 inch. Vorbim deja despre monoblocuri portabile, nepotrivite pentru utilizarea pe termen lung din cauza dimensiunilor fizice și a consumului ridicat. Dacă acestea sunt planurile unor producători de tablete de a evita concurența, atunci...
Pe de altă parte, este mai interesantă alegerea unor fabricanți de tablete de a oferi soluții corespunzătoare specialiștilor din industria autovehiculelor sau profesioniștilor din domeniul medical. Este drept că integrarea soluțiilor Android în ecosistemul informatic al întreprinderilor nu este ușoară, însă îmbunătățirea platformei software oferită de Microsoft poate stimula utilizarea tabletelor în munca de zi cu zi chiar și de către cei care-și desfășoară activitatea în birouri.
Sursa: DigiTimes
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu