2 martie 2014

duminică, martie 02, 2014
S-ar părea că Apple a decis să-și revizuiască politica privind garanția și să adopte unele modificări care nu-i vor mulțumi pe toți utilizatorii. Este de așteptat ca schimbările să fie anunțate oficial săptămâna viitoare. Potrivit jurnaliștilor de la 9to5Mac, care citează surse proprii, Apple este pe cale de a modifica suportul oferit de companie prin programul AppleCare. Prin urmare, în scurt timp, proprietarii de dispozitive Apple a căror perioadă de garanție a expirat, vor putea obține ajutor de la specialiștii companiei numai pe bază de comision.  
Apple va cere bani pentru consultațiile tehnice în postgaranție

Până acum, un sistem similar a funcționat doar în cazul consultărilor telefonice cu specialiștii, însă această schemă va fi extinsă și în cazul asistenței tehnice postgaranție oferită online cu mijlocirea website-ului getsupport.apple.com. Costul unui singur tratament sau ”pay per incident” va fi de 19,99 dolari. De asemenea, utilizatorii vor fi întrebați dacă doresc să-și extindă din proprie inițiativă programul de garanție AppleCare, acțiune pentru care, firește, vor trebui să plătească. De exemplu, pachetul de garanție AppleCare+ pentru iPhone va costa 99 de dolari.

Tot de pe 9to5Mac aflăm că Apple deja a pus la punct un sistem de plată pentru consultațiile oferite online. Ar trebui remarcat faptul că avizul de introducere a unei taxe de 19,99 USD/consultație a apărut încă din luna august a anului trecut, atunci când Apple a actualizat suportul prin chat. Cu toate acestea, compania nu a perceput nicio taxă pentru ajutorul acordat online, însă acest lucru urmează să se schimbe de săptămâna viitoare. În fine, se pare că Apple va renunța la taxă pentru sfaturile oferite cu privire la serviciul iCloud, precum și în cazul cererilor de înlocuire și reparare a dispozitivelor care s-au defectat accidental.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu