1 februarie 2014

sâmbătă, februarie 01, 2014

Cu câteva săptămâni în urmă, Dennis Woodside, directorul executiv de la Motorola Mobility, radia atâta încredere în viitor, încât nimeni nu s-ar fi gândit la tranzacția în curs de realizare cu Lenovo. De fapt, când Google a anunțat oficial intenția companiei chineze de a cumpăra afacerea Motorola, mulți au refuzat să creadă că acest lucru este adevărat.

Potrivit site-ului VR-Zone, care face referire la surse din China, acordul dintre Google și Lenovo nu ar trebui să afecteze calendarul lansărilor de dispozitive mobile pe care Motorola și l-a planificat pe termen mediu. Astfel, la finalul acestui an sau începutul anului viitor este posibilă apariția celei de-a doua generații a smartphone-ului Moto X. Apoi, în 2015, ar putea fi propus un smartphone cu ecran cu diagonala de 6 inch. De asemenea, este de așteptat ca Motorola să nu renunțe la planurile sale legate de lansarea unui smartwatch.

După ce toate aceste dispozitive vor tenta piața, Lenovo se va putea concentra pe crearea de device-uri proprietare, și nu moștenite de la Google. Se presupune că abilitatea de ”personalizare la comandă” a dispozitivelor mobile (Moto Maker), de care gigantul Google era atât de mândru, va fi salvată. Lenovo va transforma într-un fel sau altul o fabrică Motorola din SUA, așa că este puțin probabil să renunțe la funcționarea acestui proiect conceput pentru produsele de pe piața nord-americană. Plus că ar putea deveni un avanpost al producătorului chinez.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu