14 martie 2014

vineri, martie 14, 2014
Anunțul oficial al platformei AMD AM1 a fost programat cu aproape cinci săptămâni înainte de debutul vânzărilor de plăci de bază și procesoare (SoC) corespunzătoare. Cu toate acestea, din ce în ce mai multe modele de plăci de bază sunt disponibile pentru precomandă. Motiv pentru a reveni la subiectul legat de prețurile plăcilor de bază AM1. De pildă, în Germania, produsele Asus AM1M-A și AM1I-A sunt listate pentru 27 de euro și, respectiv, 28 de euro

 Informații noi cu privire la prețurile plăcilor de bază cu socket AMD AM1

Mai puțin, începând de la numai 26 de euro, ar costa placa microATX AsRock AM1B-M. Ca să fim blânzi, arsenalul ei nu este bogat, iar lipsa de ieșiri video digitale ar putea deveni deprimantă. Cu doar 4 euro mai mult (30 €) este estimată varianta AsRock AM1B-ITX echipată, printre altele, cu port DVI-D. Recordul îl deține AsRock AM1H-ITX, tarifată cu 47 €. Produsul, prezentat în imaginea de mai jos, dispune de conectori externi și interni de alimentare (ATX și DC19V), porturi HDMI, DVI-D și DisplayPort, precum și de un slot mini PCI-Express.
Informații noi cu privire la prețurile plăcilor de bază cu socket AMD AM1
Informații noi cu privire la prețurile plăcilor de bază cu socket AMD AM1

În fine, să ne reamintim că prețurile estimate ale SoC-urilor Kabini, compatibile cu platforma desktop AM1, sunt cuprinse între 35 și 54 de dolari. 



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu