24 aprilie 2014

joi, aprilie 24, 2014
Xiaomi se pregătește să intre pe piețele mai multor țări

Dacă o să vă mai uitați o dată peste statisticile primului trimestru din 2014, veți observa că locul al șaptelea în topul mondial al producătorilor de smartphone-uri este ocupat, cu o cotă de piață ca și cea deținută de Sony, de tânara (numai patru anișori) și ambițioasa companie Xiaomi. Trebuie să spun că produsele acestei firme ar putea atrage cu ușurință atenția celor care sunt interesați de smartphone-uri cu prețuri rezonabile și performanțe înalte. Cu toate acestea, terminalele concepute de Xiaomi nu au împânzit mapamondul, ci s-au vândut aproape exclusiv în câteva state din Asia - China, Hong Kong, Taiwan și Singapore.

Conform raportului oferit de Bloomberg, această situație urmează să se schimbe, din moment ce Xiaomi intenționează să se extindă pe piața internațională a smartphone-urilor. Anul acesta, vânzările oficiale ale dispozitivelor din seria Mi, o denumire suficient de potrivită pentru a înlesni ascensiunea globală, vor debuta în alte 10 țări. Mai exact, este vorba despre Brazilia, India, Indonezia, Malaezia, Mexic, Filipine, Rusia, Tailanda, Turcia și Vietnam. 

Producătorul chinez va încerca să-și comercializeze smartphone-urile (dar și alte dispozitive electronice) direct prin magazinul online, o strategie care probabil că va fi rafinată, pentru a funcționa și pe alte piețe (cum ar fi cea europeană, de pildă). În acest fel, până în 2015, Xiaomi speră că-și va spori vânzările de telefoane de 5 ori, astfel încât să ajungă la 100 de milioane de unități livrate. Pentru accesul global la produsele Xiaomi a fost lansat un nou site, Mi.com, o adresă care a fost simplificată prin renunțarea la prefixul greu de articulat ”xiao”.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu