19 aprilie 2014

sâmbătă, aprilie 19, 2014
 Zalman lansează Reserator 3 Max Dual
Constructorul sud-coreean de coolere Zalman a anunțat lansarea produsului prezentat la CES 2014, sistemul de răcire cu apă Reserator 3 Max Dual, un produs care ar trebui să preia conducerea în gama soluțiilor corespunzătoare ale companiei. Inovația este potrivită cu aproape toate platformele actuale de la Intel (LGA775, 1150,1155, 1156, 1366, 2011) și AMD (AM2, AM2+, AM3, AM3+, FM1, FM2 și FM2+). Singura excepție este noua platformă eficientă energetic AMD AM1, însă componentele acesteia nu necesită, în mod evident, un asemenea cooler masiv.

Cântărind 1426 de grame, Zalman Reserator 3 Max Dual constă dintr-un waterblock (cu bază din cupru, microlamele și pompă integrată), furtunuri, radiator din cupru nichelat cu dimensiunile de 276 x 122 x 73 mm și două ventilatoare de 120 mm echipate cu lagăre Long Life. Ventilatoarele sunt scoase în evidență de iluminarea cu LED-uri și funcția PWM, care îngăduie reglarea turației de la 1000 la 2300 rpm, pentru un nivel de zgomot de la 23,2 la 46,6 dBA.

Labirintul secret de canale prin care se scurge agentul de răcire (nanofluid) este destinat să utilizeze într-un mod cât mai eficient cu putință o suprafață cât mai mare a radiatorului. Pachetul include kit-ul de montare a cooler-ului pe diferite platforme și pasta termoconductoare proprietară Zalman - ZM-STG2M. Informații despre prețul cooler-ului Reserator 3 Max Dual nu sunt disponibile.

 Zalman lansează Reserator 3 Max Dual

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu